مصاحبه آرشیو خبر ها
رقابت بقیه ی تیم ها برای قهرمانی در سری آ‌ بی معنی است!

رقابت بقیه ی تیم ها برای قهرمانی در سری آ‌ بی معنی است!

بیانکونری در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال بوده و میرالم پیانیچ، مهدی بن عطیه، مارکو پیاتسا و دنی آلوز را خریداری کرده است. روز گذشته انها به ناپولی اعلام کرده اند که اماده ی فعال سازی بند فسخ 94 میلیون یورویی او هستند، فابیو کاپلو سرمربی و بازیکن سابق یوونتوس، در این باره با لاستامپا به گفت و گو نشست:

 

اگر آنها تصمیم گرفته اند که هیگواین را بخرند، به این دلیل است که با دقت تفکر کرده اند و تشخیص دادند که به بازیکنی مثل او نیاز دارند. من اینگونه می بینم که یووه به ارزش بازیکنان و تبادلات احتمالی توجه ویژه ای دارد، آنها این را هم می دانند که در میانه ی میدان بدون پوگبا هم می توانند کار کنند. شاید از نظر قدرت نه، اما از نظر کیفیت می توانند. به نظر من یوونتوس واضحا برای دارد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش می کند. اگر قبلا برای قرار گرفتن بین 4 تیم برتر اروپا تلاش می کردند، حالا در بین چهار تیم برتر اروپا هستند. البته، در نهایت قهرمانی در اروپا نیاز به خوش شانسی هم دارد.

 

بیانکونری همین الان هم با 5 قهرمانی پیاپی در سری آ‌ حکمرانی می کند،، پس ایا اینکه بقیه ی تیم ها برای قهرمانی تلاش کنند اصلا فایده ای دارد؟

 

کاپلو لبخندزنان گفت:

 

از قبل هم (رقابت سایر تیم ها برای قهرمانی) بی معنی بود، حتی بدون هیگواین. حقیقت این است که یووه زود شروع کرده است و همچنان بر رقبایش برتری دارد.

 

آیا یووه می تواند به هیگواین مثل خرید باتیستوتا برای رم نگاه کند؟

 

نه، مطلقا نه. این ها در دو دوره و دو رقابت مختلف پیش امد، در رم ما فاقد مهاجم گلزن برای قهرمانی در سری آ‌ بودیم، اما اینجا داریم در مورد قهرمانی در لیگ قهرمانان صحبت می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: